Pobednik konkursa je nagrađen putovanjem na jedan od najprestižnijih filmskih festivala u Evropi ...
01. Mar | 20:30 | 300 RSD
Dvorana Kulturnog centra
08. Mar | 22:30 | 250 RSD
Dom omladine
Los Anđeles u bliskoj budućnosti. Osetljivi Teodor, koji je nedavno ostao sam, leči slomljena srca pišući pisma umesto drugih ljudi. Kada kupi novi operativni sistem koji će mu ispuniti sve želje i potrebe, on shvata da se mašina zove Samanta i da poseduje zanosan ženski vokal. Ona je uviđajna, osetljiva i zabavna. Veza između Teodora i Samante polako prerasta u ljubav. Šta je sledeće?
Da li su mašine sposobne za ljubav ne predstavlja suštinsko pitanje Džonzijevog filma. Reditelj prevazilazi ovaj stadijum i pita se da li će mašine biti sposobnije za ljubav od ljudi koji su ih kreirali. (Atlantik)
Najozbiljniji zahtev u jednoj ljubavnoj vezi jeste da dozvolite partneru da bude ono što jeste. Mi se stalno menjamo i pitanje je kako nekome dozvoliti da sutra bude neko drugi. Da li će vas ona još uvek voleti u budućnosti i da li ćete vi voleti nju? (Spajk Džonzi)
SPAJK DžONZI
Spajk Džonzi svestrani je filmski autor poznat po filmovima Biti Džon Malkovič (1999) - nominovan za Oskara u kategoriji najbolje režije -i Adaptacija (2002), koje je radio u saradnji s Čarlijem Kaufmanom. Treći Džonzijev film, Where the Wild Things Are, snimljen je prema klasičnoj knjizi za decu Morisa Sendaka. Producirao je i Gondrijev film Human Nature (2001), režirao spotove, reklame i dokumentarce. Kreativni je direktor u kompaniji VAJS medija.
1999 Being John Malkovich (Biti Džon Malkovič)
2002 Adaptation (Adaptacija)
2009 Where the Wild Things are
2013 Her (Ona)
Adobe PDF - 1.54MB
Prati filmove koji te interesuju
Sva dešavanja na FB i TW
Pobednik konkursa je nagrađen putovanjem na jedan od najprestižnijih filmskih festivala u Evropi ...